Geplaatst in Personal

Update

Lieve lezers,

zoals jullie misschien wel is opgevallen ben ik al langer afwezig dan de oorspronkelijke planning. Dit komt doordat ik totaal geen inspiratie heb. Ik heb al 3 keer een artikel geschreven dat ik uiteindelijk weer verwijderde.

De komende tijd gaan er hier een aantal dingen veranderen. Misschien dat mijn blog zelfs een tijdje offline gaat. Ik ga in deze tijd ook vooruit schrijven.

Op 1 augustus zal ik proberen terug te komen. Ik zal jullie dan alle veranderingen uitleggen en hopelijk loopt alles privé dan ook weer wat soepeler.

Ik hoop jullie dan weer te zien!

Liefs, Dagmar♥

Auteur:

Hoi! Ik ben Dagmar en ik ben een 17 jarige, creatieve therapie studente. Ik woon in mijn eigen kleine kamertje in Leeuwarden. Op mijn blog schrijf ik over mijn jonge studentenleven.

7 gedachten over “Update

  1. Ik ben enorm benieuwd naar alle veranderingen! En die inspiratie komt vanzelf als je weet wat je precies wil 😉 dus neem verder gewoon je tijd!

  2. Ik heb al een artikeltje af, omdat ik een creatief moment had. En ik heb nog wel wat ideeën in mijn hoofd, dus het komt vast goed❤️❤️

Geef een reactie

