Geplaatst in Personal

Share A Perfect Day || Plog

Al een paar maanden keek ik er naar uit. Share A Perfect Day met Ilona. En op 2 juli mochten we dan eindelijk. Omdat ik er zo veel zin in had, besloot ik dan ook om jullie mee te nemen door middel van een plog!

Om 8:30 moest iedereen die vanaf Assen kwam op het station staan, maar de buschauffeur had zich verslapen waardoor we 3 kwartier later vertrokken dan normaal.

Om 12:15 kwamen we aan in Hilvarenbeek, waar Ilona en ik gelijk naar de inschrijftent voor de workshops zijn gelopen. Daar hebben we ons ingeschreven voor de workshop “verrassend persoonlijk kaartje”.

Deze begon vrijwel direct, dus na een korte plaspauze zijn we naar de workshoptent gegaan. Deze was echter minder vrij dan gehoopt, want we kregen een van tevoren samengesteld pakketje waarmee we een kaartje moesten maken. Het was wel heel leuk en het kaartje zag er heel schattig uit.

IMG_6788 - kopie

We wilden graag nog een workshop doen, dus om 14:00 uur zijn we weer in de rij gegaan en hebben we ons ingeschreven voor “draag je eigen spreuk”, waarbij je een spreuk op een tas zou zetten. Hiervoor hadden we nog wel even tijd, dus zijn we eerst een gedeelte van de boulevard afgelopen en op zo veel mogelijk plekken op de foto gegaan.

Daarna zijn we helemaal terug gegaan naar het begin, waar we na aanschaf van 3 repen Tony’s Chocolonely de lezing van Fred van Leer hebben gezien, en ook met hem op de foto zijn gegaan.

Om 16:15 uur begon de workshop en dat was echt heel erg leuk. Ik heb gekozen voor “I don’t even like salami on my pizza”, omdat ik stiekem de pizza salami echt helemaal niet lust, maar wel mijn blog er naar heb vernoemd.

IMG_6845 - kopie

Tegen 17:00 uur waren we klaar, en zijn we de boulevard helemaal afgelopen naar het hoofdpodium. Daar was nog een grote tent waar allemaal producten werden verkocht. Zodra ik had ontdekt dat er een W7 shop was werd ik wild, en Ilona en ik hebben allebei een oogschaduw palette aangeschaft. Hierna hebben we nog even bij Do gekeken, maar omdat dit tegenviel, zijn we terug gelopen naar het workshopterrein waar ook een hamburgertent was. Daar hebben we een hele lekkere hamburger gegeten aan het water, en als toetje een zelf samengesteld Magnum ijsje. En ja, dat is echt hemels.

Om 20:00 zijn we weer naar het hoofdpodium gegaan, waar we prima plekken hadden voor Kensington. Dat begon een uurtje later en was ook echt te gek.

Om 21:55 zijn we weer teruggegaan naar de bus. Hier kregen we een mooie Jumbo tas, gevuld met producten van de standhouders. (Even een shoutout naar Colgate, want ze hebben nu de “zichtbaar effect” tandpasta en ik hou ervan. Het wordt blauw als je poetst en voelt echt super fluffy. #nospon)

Op de terugweg hebben we Pitch Perfect 2 gekeken en om 1:45 kwamen we na wat tussenstops aan op station Assen. Het was echt een hele toffe dag.

Fun fact: Ilona had haar fiets in de fietsenstalling geparkeerd, maar op zondagnacht is die dus blijkbaar gesloten om 1:45. We hebben haar daarom een lift naar huis gegeven.

Auteur:

Hoi! Ik ben Dagmar en ik ben een 17 jarige, creatieve therapie studente. Ik woon in mijn eigen kleine kamertje in Leeuwarden. Op mijn blog schrijf ik over mijn jonge studentenleven.

2 gedachten over “Share A Perfect Day || Plog

Geef een reactie

