Geplaatst in Fashion

Outfit inspiration #1

Door mijn uiterlijk kan ik mij het makkelijkst uitdrukken. Door kleding en make-up kan ik aan de buitenwereld een beetje laten zien wie ik ben, zonder dat ik per sé met iedereen een praatje moet houden. Daarom ben ik voor dit artikel achter mijn laptop gekropen en heb 3 outfits voor jullie samen gesteld, die jullie hopelijk een beetje inspiratie geven voor deze zomer!

Outfit 1:

1

Bij deze outfit is de belangrijkste kleur blauw. De broek is vooral geschikt voor het begin of einde van de zomer, en voor op koelere dagen. Dit omdat de broek lang is en donker van kleur. De top is al wat meer zomers, doordat het een cropped model is met ontblote schouders. De top heeft een lichte jeansblauwe kleur, met een mooi afgewerkt randje. Bij deze top vind ik een choker mooi, dus ook deze koos ik in een jeansblauwe kleur, met een zilveren kettinkje erdoor gewerkt. De oorbellen zijn erg abstract, en zijn ook lichtblauw. Ditzelfde geld voor de pumps, het rugtasje, de zonnebril, de nagellak en het telefoonhoesje met de tekst “hashtag obsessed”. Ik zou mijn haar bij deze outfit krullen en los naar beneden laten hangen. Ook koos ik voor rustige make-up.

Outfit 2:

2

Bij deze outfit staat mijn lievelingskleur centraal: roze! Het witte rokje bevat geborduurde roze bloemen, en de trui is gewoon effen roze. Ik besloot voor een gebloemd hoofdbandje, dat bij het rokje past. Ook de schoenen doen me een beetje aan roosjes denken, en de kleur past perfect bij de trui. Ik koos een lief sinaasappel tasje uit. Verder ging ik voor de gouden ijsvormige oorbellen, de simpele ketting met het ringetje en een simpel gouden armbandje. Voor de make-up koos ik voor een lichte roze kleur.

Outfit 3:

3

Ook bij deze outfit heb ik voor themakleuren gekozen, maar hier zijn dat er 2, rood en blauw. Themakleuren vind ik heel fijn combineren en je outfit lijkt vaak goed doordacht. Ik koos voor het knalrode rokje met een strik en voor het abstracte topje, die een beetje cropped is. De print op het topje vond ik heel erg mooi. De tas is wit met een rode klep, en rode en blauwe details. Bij de schoenen koos ik voor deze mooie blauwe hakken, met twee gevlochten banden over de voet. Ik vond knalrode lippenstift wel mooi bij deze outfit, en koos daarom voor een rustige oogschaduw. Voor het haar koos ik een mooie volle paardenstaart, met krullen en een invlecht over het hoofd.

Ik wil proberen hier een serie van te maken, omdat ik kleding echt ontzettend leuk vind en zulke looks samenstellen doe ik de laatste tijd ook weer lekker veel. Als je dat leuk lijkt, laat dan even een berichtje achter!

Liefs, Dagmar

Auteur:

Hoi! Ik ben Dagmar en ik ben een 17 jarige, creatieve therapie studente. Ik woon in mijn eigen kleine kamertje in Leeuwarden. Op mijn blog schrijf ik over mijn jonge studentenleven.

2 gedachten over “Outfit inspiration #1

Geef een reactie

