Geplaatst in Geen categorie

Volwassen worden||mijn 18e verjaardag

1 augustus 2017 was het zover, ik werd eindelijk 18. Mijn klasgenoten, huisgenoten en bijna al mijn vriendinnen hadden deze mijlpaal inmiddels bereikt. En ik kon als enige bijna nergens uit, niet mee als ze drank gingen kopen en niet zelf met de auto. Mijn 18e verjaardag was eentje waar ik heel lang naar uit heb gekeken.

Op de ochtend zelf werd ik al op tijd wakker gemaakt door mijn moeder. Omdat mijn broertje die dag moest werken en ook mijn vader geen vrij had, kreeg ik ’s ochtends de cadeautjes van mijn ouders. En dit is een cadeau dat ik met jullie móet delen. Want ik denk dat ik bijna gehuild heb toen ik hoorde dat ik naar de Warner Bros Studio’s mocht, en daar ook 4 dagen Londen aan vast mag plakken. Een droom die uitkomt, want naar Londen wil ik al jaren dolgraag en ook Warner Bros staat sinds kort ergens bovenaan mijn bucket list.

Nadat ik dit een beetje had laten bezinken, hebben we onze schuur klaar gemaakt. Om 17:00 kwam het bezoek en konden we heerlijk barbecueën. Mijn familie kwam, en ook een vriendin en 2 huisgenootjes waren erbij. Het was super gezellig, en het eten was super lekker (bedankt papa).

En 13 oktober heb ik nogmaals feest, omdat dan mijn vlucht naar Londen vertrekt, samen met mijn moeder. En ik kan nu al niet wachten.

Auteur:

Hoi! Ik ben Dagmar en ik ben een 17 jarige, creatieve therapie studente. Ik woon in mijn eigen kleine kamertje in Leeuwarden. Op mijn blog schrijf ik over mijn jonge studentenleven.

Een gedachte over “Volwassen worden||mijn 18e verjaardag

Geef een reactie

